השטיפה האנרגטית מתבצעת בשכיבה על מיטת טיפולים בחדר עם בגדים נוחים, בשילוב נשימות בהנחייתי, ולחיצות בגוף על הבגדים. בזמן השיטפה אני מנחה את המטופל, שואלת שאלות ותומכת ועוטפת את ההילה שלו באנרגיית אור כדי לתמוך בו ולעזור לו להזרים ולחדש את אנרגיית החיים בכל גופו. 

במהלך השטיפה המטופל יכול לחוות רגשות / מחשבות / זיכרונות  / טראומות מהעבר ולא עברו עיבוד / או לא קיבלו ביטוי (או לא מספיק קיבלו ביטוי) ולכן נשארו תקועים וחסומים באיזורים שונים בגוף. 

במהלך השטיפה המטופל חווה גירוי על-ידי לחיצות באיזורים שונים אשר יכולים לעורר אתם אותם המקומות החסומים גם אם אינו מודע לכך, או אינו זוכר ואינו יודע אם ישנן חסימות ממקור כלשהו שלא עובד. הגוף חכם ויודע היטב מה חסום וצריך להשתחרר גם אם לא עולה שום זיכרון או רגש ספציפי. האנרגיה מתחילה לזרום ולהשתחרר ממקומות שונים בגוף ולכן המטופל יכול להרגיש בזמן השחרור רעד בגוף, צחוק, בכי, רצון לצעוק, רצון לנוע, רצון לדבר ולהביע את הרגש שעולה באותו רגע.

לכן חשוב שהמטופל יאפשר לעצמו להיות חופשי, להתמסר לתהליך, להיות טבעי, להעניק לעצמו את המתנה אני חושבת הכי יפה בעולם - לתת לעצמו להיות בפעם הראשונה מי שהוא באמת, לאפשר לעצמו את החופש והחיבור האמיתי לעצמו. להסכים לבוא פתוח, בלי ציפיות, משוחרר משיפוטיות ומביקורת עצמית. והכי חשוב שהמטופל יבין שכל מה שהוא חווה ומרגיש במהלך השטיפה האנרגטית -  זה מדוייק לו וזה בדיוק מה שהוא צריך לחוות. לכן תוך כדי השטיפה אני מעודדת את המטופל להתמסר ולנסות אף להינות מהתהליך גם אם לרגעים לא הכי נוח. תוך כדי נשימות זה עובר. אני תמיד תוך כדי השטיפה מזכירה למטופלים שלי שזה בסדר וזה לא נצחי, ואכן עוד קצת אתם תחוו שיחרור נעים והקלה מיידית, הרגשה של ניקיון פנימי וחיצוני, הרגשה של התחדשות וטיהור בלתי רגיל.

כל אחד חווה את זה בדרך שמתאימה לו. אין שניים אותו דבר ואין שני טיפולים לאותו אדם שהם זהים. כל פעם זה יכול לפגוש את האדם בצורה אחרת על-פי מה שקורה בתוך המערכת שלו בתוכו, ובדיוק על-פי מה שיאפשר לעצמו לשחרר.

מטופלים רבים מדווחים על השינוי המיידי שזה יצר בתוך חייהם.  מטופלים אחרים מספרים שהם עברו ממש לידה מחדש. ישנם מטופלים שחווים אף את חייהם מגילגולים קודמים ואני עוזרת להם להבין את השיעורים שלהם בחיים אלה. ישנם מטופלים שלא מספיק להם פעם אחת אלא מספר פעמים על-מנת לשחרר את הכל. חלקם חווים את השינוי לאחר זמן מה.

השטיפה האנרגטית עוזרת לנו לשחרר החוצה את הלכלוך, הישן, מה שכבר לא משרת אותנו עוד. כל האשפה הרגשית, הזכרונות, דפוסי חשיבה מוטעים, תבניות שגויות, רגשות שליליים, סבל רגשי, כאבים פיזיים שניהלו אותנו, פשוט מתשחררים.

על-ידי הנחיית המטופל בעת השטיפה האנרגטית אני עוזרת למטופל לאתר, להתבונן ולהבין את מקור הבעיה ועל מה זה יושב, ומה השיעור שזה בא לשרת אותו על-מנת שיעבור אותו אחת ולתמיד ובכך לא רק שאותו מטען השתחרר, הוא גם לא יחזור יותר.

אני עוזרת למטופלים שלי לא רק להבין את השיעור, אלא אני נותנת להם כלים מדוייקים לשינוי גישה ודפוסי התנהלות שהם ניהלו וחסמו אותם גם רגשית וגם פיזית. עם ליווי והדרכה מדוייקת וספציפית על-מנת שהמטופל יוכל ליישם את הגישה החדשה ביומיום ובכך לשנות את התוצאות שלו בחיים בצורה משמעותית שמחזירה אותו לחיים מאושרים ומספקים עבורו.

ובסיום אני מדריכה את המטופל לבצע בעצמו שטיפה אנרטית על בסיס יומי, כל יום לפני השינה לשחרור מתחים שהצטברו במהלך היום גם אם נדמה שאין על מה.

השטיפה האנרגטית היא חוויה עוצמתית, אישית, שונה מאחד לאחד. היא בהכרה מלאה (לא היפנוזה). 

משך הטיפול הוא שעה. לעתים הטיפול נמשך אף יותר בהתאם לתכנים שעולים.