אודות image
איילת לוינרסקי – לנצח במנגינת החיים

מכיתה א'-ו' בבית ספר יסודי בצפון ת"א, הייתה לי מחנכת שהתעללה בי נפשית ומילולית. היא נהגה לומר לי מול כל הכיתה שאני טיפשה, ששום דבר לא ייצא ממני, אף אחד לא ירצה להיות חבר שלי. "את יפה – אבל טיפשה". את גולם, את אפס, את לא שווה כלום.
כל כך פחדתי ממנה שהעדפתי לשבת בסוף הכיתה, ניסיתי להתחבא מאחורי הילדים שישבו לפניי. אך כל פעם היא ניגשה אליי באופן מופגן, עיקמה את הפרצוף ואמרה לי "גולם". הייתי רגילה לשמוע את זה כל יום מחדש, 6 שנים.
6 שנים התכווצתי והבטן התהפכה לי כשהיא נכנסה לכיתה. הסמקתי, הדופק עלה, חנקתי את הדמעות בגרוני שרק לא יראו אותי בוכה. כולי מושפלת וחסרת אונים.
כילדה עם הפרעת קשב וריכוז, ולקות למידה, לא הבנתי אז את המשמעות של לחשוב בצורה אחרת, לראות את הדברים בצורה אחרת. תמיד הרגשתי שונה, וה"פנינים" שהמורה שיננה באוזניי בפני כל הכיתה, חלחלו ובסופו של דבר כמובן שהאמנתי לכל מילה שלה. מנטרה שחזרה על עצמה באוזניי יום יום כל יום 6 שנים על ידי גורם סמכות עצמתי כמו המורה המחנכת – כמובן שנטע בי אמונה שורשית עמוקה שריסקה את הדימוי העצמי שלי עד כדי כך שהייתי ממש משוכנעת שמשהו דפוק אצלי.
מכירים את זה? את ההרגשה הנוראית ש"משהו דפוק אצלי" ואת השקר הנוראי שמציגים כלפי חוץ לעולם כדי לנסות להסתיר את ה"אמת הנוראית"? כל כך הרבה ילדים ואנשים מסתובבים עם אמונות שורשיות מוטעות שניטעו בהם על ידי גורמי סמכות בילדותם (ההורים שלהם, המורים שלהם, קרובי משפחה בוגרים שלהם...) ומנהלים את חייהם דרך הפילטר השגוי שניטע במוחם ובלבם. מנסים שוב ושוב להסתיר את המשהו הזה ה"דפוק".
נקודת מפנה משמעותית בחיי קרתה דווקא במסגרת בית הספר, נקראתי עם הוריי לשוחח על תוצאות המבחנים הפסיכוטכניים. אני זוכרת את הרגע שישבתי מפוחדת יחד עם אמא שלי בציפיה דרוכה לשמוע את האמת הצורבת שוב, ולהפתעתי המורה (מורה פרטית במסגרת בית הספר) פתחה ואמרה: "איילת ילדה מאוד אינטליגנטית לפי תוצאות המבחנים" – הייתי בטוחה שנפלה כאן טעות, שאיכשהו הם התבלבלו עם איילת אחרת. לא עזר כמה שניסו לעודד אותי ולהאמין בכך, הייתי בטוחה שזו טעות, כי אני הרי טיפשה ושונה, אז זה לא הגיוני.
אבל האסמכתא המקצועית הזו אפשרה לקרן אור של תקווה לחלחל לעומק התודעה והדימוי העצמי שלי, ומשם התחלתי לחשוב שיכול להיות שלמרות שאני ממש דפוקה – (עדיין האמנתי בזה עוד שנים ארוכות), יש בי גם צד אחר. פתאום הייתי ערה לתובנות, דרכי חשיבה או רעיונות שהיו לי וגרמו לאנשים להתרשם ממני מאוד. לא ידעתי איך ליישר את הסתירה הזו, אבל הספק ניטע ברגע הזה. איזשהו ניצוץ ראשוני (אבל זה לא היה מספיק חזק ויומיומי שיכולתי להיאחז / להישען על זה). לא האמנתי שאני באמת מסוגלת אי פעם ללמוד לימודים גבוהים באונ' או במכללה ו/או בכלל. כי גיליון הציונים שלי הראו לי פעם אחר פעם שזה לא אפשרי. אך בזכות יצר הסקרנות שלי היה בי משהו שלא וויתר ומשך אותי להתעמת עם הקשיים שלי ולהקשיב לאינטואיציה הפנימית שלי.
בשנות ה-20 שלי התחילו ליפול לי כל מיני אסימונים, וזה עורר בי עוד יותר את הסקרנות ללמוד, לחקור ולהתפתח. ואז התחלתי להבין מהו הסבל האמיתי של אדם עם ADHD ומהמקום ומהחוויה האישית שלי הדבר הראשון שחשבתי היה: "אז איך אפשר לעזור לילדים, נערים ואנשים שסובלים מ ADHD ולמנוע מהם את הסבל הנוראי שאני עברתי?" התחלתי לחקור את זה יותר לעומק במסגרות לימודיות שונות ואת נושא הADHD - בקרב ילדים, בני נוער והורים למדתי באונ' בר אילן, בקורסים והשתלמויות, בקריאת ספרים רבים, ובעיקר התנסויות וצפייה מהצד.
במרוצת השנים אספתי המון כלים שעזרו לי להתמודד עם הקשיים והאתגרים של חיי, אך למדתי את הכלים, משתי מטרות: הראשונה, לטפל בעצמי, כמובן. והשנייה, לעזור לאנשים שסבלו וסובלים כתוצאה מאתגרים שונים בחייהם, לצעוד בשביל שעברתי וליהנות מתחושת העוצמה והביטחון שהצלחתי להגיע אליהן, לאחר עבודה עצמית עמוקה.
היום יש לי כלים רבים שהם כמו כלי נגינה בהם אני שולטת במיומנות רבה, ויש באפשרותי להקנות למטופלים שלי את הידע והיכולת לשלוט בכלים המתאימים להם כדי לנצח בנגינת חייהם בהרמוניה מלאה. אני משתמשת בשיטת המסע, NLP, קואוצ'ינג והתמקצעות בהנחיית קבוצת וקואוצ'ינג לילדים הסובלים מ - ADHD, תטא הילינג, תיקשור, שטיפה אנרגטית - על-פי שיטתו של ד״ר נאדר בוטו, ריברסינג, סו-ג'וק (שילוב של רפואה קוריאנית, סינית והודית), מורה ליוגה, מורה לראג'ה-יוגה (השטת רעשים חיצוניים ע"י סטים של תרגילי נשימה וכלים נוספים לתחזוקה יומיומית), מיינדפולנס, גרפולוגיה, גרפו-תרפיה, שפת גוף, מדיטציות מסוגים שונים, דמיון מודרך, ראג'ה יוגה וכלים רבים נוספים.
כל אחד מהכלים האלו הגדיל והעצים אותי, ונקודת הפתיחה החלשה שהייתה לי, אינה חלק מחיי היום, אבל החוויה שעברתי עוזרת לי להבין לעומק את הכאב והצרכים של אנשים, ואת הקושי הרב לצעוד בדרך, אבל היום מהמקום בו אני נמצאת, אני יודעת שכל עבודה עצמית מזמנת פירות מתוקים בהמשך שביל החיים ויוצרת מנגינה כל כך עוצמתית ובלתי ניתנת לעצירה!

מסע אימוני לריפוי עצמי
לכל משבר נפשי – יש כתובת פיזית בגוף
כשהאדם עובר משבר נפשי ולא עובר תהליך עיבוד של המשבר ודוחה אותו ואינו מקבל את זה כחלק ממסע ההשתלמות שלו בחיים – הוא מתחיל לסבול. כשאיבר ספציפי לא מקבל את האנרגיה לה הוא זקוק לאורך זמן, מתפתחת שם מחלה.
המחלה או הכאב, זה סימפטום של בעיה רגשית עמוקה יותר ובלתי פתורה.
האבחון והטיפול מתבצעים על ידי סריקת הגוף וחישת האנרגיה של האדם. זוהי טכניקה הנושאת מידע מדוייק על גוף האדם ובעזרתה ניתן גם לטפל בגוף הפיסי, הרגשי והנפשי.
שיטת המסע הפנימי / שטיפה אנרגטית, מאפשרת לאבחן ולאתר חסימות אנרגטיות, לשחרר ולהזרים אנרגיה חסומה לאיברים בגוף. לפתוח את מרכזי האנרגיה ולחדש את זרם החיים, בכדי לאזן את שלושת הרבדים: פיזי (גוף), מנטאלי ורגשי.
אני בודקת את רמת האנרגיה במרכזים השונים בגוף ומאתרת את הסיבה שגרמה לחסימה האנרגטית שעומדת מאחורי הסימפטום שהאדם מרגיש (כאב ראש / כאב בטן / התכווצות שרירים), ע"י הביטוי הפיזי, אני יודעת על איזה משבר רגשי זה יושב.
השיטה מתבססת על ההבנה שרוב הבעיות / האתגרים שאנו חווים ברמה הפיזית / הנפשית נוצרות כתוצאה מהמחשבות, מהפחדים, מהטראומות, מהאירועים, מהזיכרונות שלנו – כל אלה פוגעים בשדות האנרגטיים סביב גופנו המחלחלים אל הגוף הפיזי ומתבטאים כמחלה פיזית או רגשית.
ניתן גם לאבחן, לאתר ולטפל באיברים החסומים, בכל מקום (גם מרחוק) ללא נוכחות פיזית של האדם. האבחון והטיפול מדוייקים מאוד ומעלים את המודעות לקשר שבין המשבר הנפשי הלא פתור לבין האיבר החסום.
המטרה שלי היא, לא רק לאבחן ולאתר ולפתוח את החסימה האנרגטית, ולא רק לעבד את המשבר הנפשי, אלא לאפשר השלמת תהליך למידה שעומד מאחורי כל משבר נפשי.


הכשרות:
מטפלת רב-תחומית: שטיפה אנרגטית עפ"י שיטתו של ד"ר נאדר בוטו, שיטת המסע, ריברסינג, מאמנת להתפתחות אישית, מאמנת להפרעות קשב, גרפולוגית (גרפו-תרפיה), סו-ג'וק (ריפוי קוריאני בשילוב סיני והודי), ריקול הילינג, תטא הילינג, NLP, ביואורגונומי, אקסס בארס, מורה לראג'ה-יוגה על פי מסורת הבריגהו יוגה, מוסמכת על-ידי בית הספר להכשרת מורים "הצליל הפנימי" בראשות ד"ר אודי בילו, מטפיזיקה רגשית (אילנה רוגל), הרפואה הגרמנית החדשה, רידור ע"י הזרמת אנרגיה לגוף ועוד.

חלק משמעותי מההשראה שיש לי בטיפולים שלי מקורו בא מהמורים שלי ואני רוצה להקדיש תודה גדולה וענקית למורים המשמעותיים שמהם למדתי וקיבלתי השראה לטיפולים שלי:
ד״ר נאדר בוטו, ד״ר אודי בילו, והמורים האהובים מהודו, sadhguru, ברהמא קומאריס, אילנה רוגל, ד״ר נגה גזית, ISA איגוד הסוג׳וק ישראל - ד״ר זוהר יגיל, NLP מכללת רטר, טלי וחנן זוהר, ריי מאור, מכללת עוצמה למאמנים, נורית ויצמן, המרכז לאימון התנהגותי - אונ׳ בר-אילן, AAHA - האקדמיה האמריקאית לגרפולוגיה, חיה בורשטיין ועוד רבים אחרים.

הבהרה
הטיפול ו/או האימון המוצע כאן לא ניתן ע"י רופאה ואינה מתיימרת ואינה מיועדת להחליף את הטיפול הרפואי המקובל.
הכלים שאני מעניקה למטופליי / מתאמניי הם כלים נוספים, גישות ונקודות מבט שונות אשר יאפשרו לכל אדם להיעזר בהם ולטפל בעצמם. בעזרת כלים אלו, הם יוכלו להבין ולעורר את המודעות של עצמם ושל הסביבה שלהם וליצור שינויים בהתאם לרצונם וליכולתם ליישם אותם לא רק בשכל, אלא על-ידי הורדתם לפרקטיקה בחייהם.
האחריות על השינויים והתוצאות או אי השימוש בכלים המוצעים הינה באופן מלא ומוחלט בידיהם של מבקשי הטיפול/האימון.