מנסיוני, אני יכולה לומר שישנם אנשים שצריכים לעבור תהליך אימוני רגשי ומנטלי בשביל לעבור ״שטיפה אנרגטית״ או ״מסע אל עצמי״ או הפוך, ישנם אנשים שלאחר ה״שטיפה האנרגטית״ תתעוררנה מודעות ותובונות חדשות שאפילו לא היו מודעים להן או שנשכחו / הודחקו ולכן אני מציעה להם סידרת פגישות לקבלת כלים מאוד ספציפיים ומדוייקים לעבודה עצמית ביום יום שהאדם יוכל ליישם ולעשות שינוי בלתי רגיל בתוך החיים שלו.

ישנם אנשים שה״שטיפה האנרגטית״ פשוט לא מתאימה להם מסיבות שונות, וישנם אנשים שמאוד מתחברים ל״שטיפה האנרגטית״ ובאים פעם אחר פעם ומדי תקופות מסויימות לעבור שטיפה אנרגטית לצורך תחזוקה.

ישנם אנשים שאציע להם דרך אחרת שפיתחתי ללא צורך במגע / לחיצות, אשר תעשה את אותה העבודה בצורת שיחות ודמיון מודרך ״מסע אל עצמי״. 

לאנשים מסויימים יתאים יותר סטים של ״תרגילי נשימות״ ספציפיות שפיתחתי בשילוב מספר כלים יחד, וישנם אנשים שאציע להם תהליך אחר המשלב מספר כלים ו/או חיבור של כל הכלים אך ברצף שונה ומותאם באופן ספציפי.

מכיון שישנם אנשים שעברו תהליכים טיפוליים / אימוניים רבים בחייהם ובאים אליי למשהו מאוד ממוקד וספציפי, וישנם אנשים שצריכים טיפול / אימון בגישה רכה והדרגתית יותר - לכן התפקיד שלי הוא, לתפור תהליך לכל אדם באשר הוא על-פי צרכיו האישיים. אין שניים אותו דבר. כל אדם על-פי גישתו לחיים, צרכיו, קצב חייו, יכולותיו ורמת התפתחותו ומודעותו ברגע הנוכחי.