שטיפה אנרגטית - עפ״י שיטתו של ד״ר נאדר בוטו

שטיפה אנרגטית על-פי שיטתו של ד"ר נאדר בוטו



״שטיפה אנרגטית״ היא שיטת טיפול ייחודית שפותחה על-ידי ד״ר נאדר בוטו קרדיולוג ומצנתר בכיר במרכז הרפואי רבין.  

כשהאדם עובר משבר נפשי ולא עובר תהליך עיבוד של המשבר ודוחה אותו ואינו מקבל את זה כחלק ממסע ההשתלמות שלו בחיים – הוא מתחיל לסבול. כשאיבר ספציפי לא מקבל את האנרגיה לה הוא זקוק לאורך זמן, מתפתחת שם מחלה.
המחלה או הכאב, זה סימפטום של בעיה רגשית עמוקה יותר ובלתי פתורה.


שטיפה אנרגטית מאפשרת לאבחן ולאתר חסימות אנרגטיות, לשחרר ולהזרים אנרגיה חסומה לאיברים בגוף. לפתוח את מרכזי האנרגיה ולחדש את זרם החיים, בכדי לאזן את שלושת הרבדים: פיזי (גוף), מנטאלי ורגשי.

כל משבר רגשי שאנחנו עוברים במודע או לא במודע נחרט בזיכרון התאי ובאיבר ספציפי בגוף. כשאנחנו לא עושים עיבוד נכון של אותם רגשות / חוויות / זכרונות, מנגנוני ההגנה שלנו יצאו לפעולה ונמצא כל מיני דרכים להדחיק, להתנתק ולברוח מזכרונות אלו על-מנת לשרוד את היומיום ולעתים אף לשכוח מהם. במצב זה, מה שקורה לנו בגוף, אותה אנרגיה חווייתית התמצקה בגוף שלנו, באיברים מסויימים כחסימה אנרגטית, ולאורך זמן אם אותה אנרגיה לא תשוחרר על-ידי עיבוד רגשי/מנטלי - היא תתמצק לחומר בצורה פיזית דרך כאב או מחלה. כל עוד החוויה הרגשית לא עוברת עיבוד - נוצר סבל נפשי / רגשי עד שבסופו של דבר הופך לכאב פיזי. ומכיון שאיננו רוצים להגיע לתוצאה הפיזית, חשוב מאוד להבין שהתרופה הרגילה המוצעת ברפואה הקונבנציונאלית לעתים פותרת רק את הסימפטום של הכאב / המחלה, אך לא את הבעיה שיצרה את המחלה או הכאב. לכן הרבה פעמים אנשים מגיעים אליי לאחר שקיבלו טיפולים תרופתיים והכאב / המחלה עדיין נוכחים. וכאן אני נכנסת לתמונה, לאתר את מקור הכאב / המחלה, לפתוח ולשחרר את האנרגיה החסומה באותם איברים, ולהבין את המטרה לשמה הגיע הכאב הפיזי או הסבל הרגשי לאותו אדם ספציפי, להבין את השיעור שזה בא לשרת אותו ולתת לו כלים מנטליים / רגשיים עם ליווי צמוד בתהליך זה על-מנת לשחרר את המטען הרגשי והפיזי לתמיד ושאלו לא יחזרו שוב.


אני בודקת את רמת האנרגיה במרכזים השונים בגוף ומאתרת את הסיבה שגרמה לחסימה האנרגטית שעומדת מאחורי הסימפטום שהאדם מרגיש, כגון: כאב ראש / כאב בטן / התכווצות שרירים / מחלה, ע"י הביטוי הפיזי, אני יודעת על איזה משבר רגשי זה יושב.


השיטה מתבססת על ההבנה שרוב הבעיות / האתגרים שאנו חווים ברמה הפיזית / הנפשית נוצרות כתוצאה מהמחשבות, מהפחדים, מהטראומות, מהאירועים, מהזיכרונות שלנו – כל אלה פוגעים בשדות האנרגטיים סביב גופנו אשר מחלחלים אל הגוף הפיזי ומתבטאים כמחלה פיזית או רגשית.
האבחון והטיפול מדוייקים מאוד ומעלים את המודעות לקשר שבין המשבר הנפשי הלא פתור לבין האיבר החסום.

הטיפול נעשה על ידי התבוננות פנימית, העלאת זכרונות / רגשות, תחושות פיזיות כמו רעד / תחושת נימול / זרימה, צחוקים, בכי, צעקות, חיוכים, תוך כדי לחיצות בנקודות לחיצה בגוף על בגדים. בהכרה ומודעות מלאה (לא היפנוזה).

כשהמטופל מאפשר לעצמו להתמסר לטיפול ולבטא בחופשיות את הרגשות והתחושות שעולים במהלך הטיפול באופן מלא, מתחילה להתשתחרר אנרגיה חסומה המאפשרת זרימה חופשית לאנרגיית החיים, ובכך המטופל חווה שחרור עוצמתי ומיידי, ניקוי, טיהור ותחושה נפלאה של הקלה והתחדשות.

חלק מהמטופלים פעמים חווים שמשהו חדש נפתח בחייהם, תובנות, הבנת השיעור שזה בא ללמד אותם, העלאת רמת המודעות, שינוי גישה, שחרור מאמונות מגבילות, שחרור מכעסים, ממחשבות טורדניות, מרגשות שליליים, שחרור מדאגות ועומסים מחיי היומיום שאספו במהלך החיים, תחושת שחרור מפחדים, מחרדות, מכאבים פיזיים ומסבל רגשי רב. שחרור ממטענים רבים שאספו ונאגרו בתוכם במהלך החיים. מטופלים שונים חווים חוויות שונות בהתאם למצב בו הם נמצאים, ולכן לא ניתן להשוות בין הטיפולים. אין שניים אותו דבר. 

ישנם מטופלים שיצטרכו מספר מפגשים נוספים שיתבצעו על-ידי שיחות אימון וליווי לצורך השלמת תהליך המודעות והלמידה שלהםֿ, שינוי גישה / הרגלים, שינוי אמונות מגבילות ואתגרים נוספים.

ישנם מטופלים שחווים ממש חויית לידה מחדש. כן כמו שזה נשמע!

השטיפה האנרגטית היא אינדיבידואלית, ספציפית, ממוקדת בהתאם למה שהמטופל מביא איתו. השטיפה האנרגטית הינה חווייתית ועוצמתית. 

נעשית בשיתוף פעולה מלא של המטופל תוך כדי הנחיה ברורה וממוקדת.

בסוף הטיפול אני מנחה את המטופל כיצד לעשות לעצמו שטיפה אנרגטית לפני השינה לצורך תחזוקה יומיומית על-מנת לשחרר את המתחים שהטצברו במהלך היום.

השטיפה האנרגטית מאפשרת למטופל לשפר את איכות חייו. מאפשרת לגוף הקלה וריפוי עצמי ממחלות ומצבים רבים ושונים, כגון: כאבי ראש, בעיות שינה, מחלות כרוניות / אקוטיות, בעיות עיכול, כאבי גב, משברים רגשיים, התעללות רגשית / פיזית, חרדות, פחדים, טראומות, בנוסף אתגרים כגון: תחושת תקיעות בחיים, קונפליקטים, מתחים, דאגות, קשיים במערכות יחסים ועוד.

השטיפה האנרגטית למעשה יוצרת חיבור בין הסבל החיצוני אל עצמנו, מי שאנחנו באמת! והתפקיד שלי כאן להנחות את המטופל להגיע ולהתחבר לעצמו ולהשלים את תהליך הלמידה על-מנת להשתחרר אחת ולתמיד מהכאב או הסבל שהוא חווה בחייו, ובכך להשיג ריפוי שלם ולהחזיר לעצמו את האיזון והיציבות הפנימית ותחושת השליטה בחייו.

המטרה שלי היא, לא רק לאבחן ולאתר ולפתוח את החסימה האנרגטית, ולא רק לעבד את המשבר הנפשי, אלא לאפשר השלמת תהליך למידה שעומד מאחורי כל משבר נפשי.


שטיפה אנרגטית - כתבה של אשרת קוטלר אצל ד"ר נאדר בוטו


שטיפה אנרגטית אצל ד"ר נאדר בוטו


שטיפה אנרגטית בטבע

דרך שטיפה אנרגטית מתבצע שחרור גופני אנרגטי ונפשי בו זמנית.
שחרור החסימות האנרגטיות שנוצרו בעקבות משברים נפשיים וחידוש זרימת האנרגיה מרפה את האיברים הלקויים ומקנה למטופל אושר פנימי, הבנה וקבלה של האירוע.


בסרטון המצורף ניתן לראות (בעקבות הארוע הטראומתי שאותו עובר הדוב) כיצד גם בטבע הגוף יודע איך, באופן טבעי,להתשחרר מאותן חוויות טראומטיות - על ידי רעד.
בשונה מבעלי החיים החווים שחרור גופני - בני האדם, דרך שטיפה אנרגטית חווים שחרור הן ברמה הגופנית והן ברמה הרגשית.


ד״ר נאדר בוטו - שטיפה אנרגטית ועולם הרוח


ד״ר נאדר בוטו - במסגרת הלימודים שטיפה אנרגטית


ד״ר נאדר בוטו - שלב נוסף במסגרת הלימודים שטיפה אנרגטית


ד״ר נאדר בוטו - במהלך הלימודים שטיפה אנרגטית


תעודה נוספת במסגרת הלימודים אצל ד״ר נאדר בוטו - שטיפה אנרגטית


במסגרת הלימודים אצל ד״ר נאדר בוטו - שטיפה אנרגטית


במסגרת הלימודים אצל ד״ר נאדר בוטו - שטיפה אנרגטית