לכל משבר נפשי - יש כתובת פיזית בגוף

מסע אימוני לריפוי עצמי

לכל משבר נפשי – יש כתובת פיזית בגוף.

כשהאדם עובר משבר נפשי ולא עובר תהליך עיבוד של המשבר ודוחה אותו ואינו מקבל את זה כחלק ממסע ההשתלמות שלו בחיים – הוא מתחיל לסבול. כשאיבר ספציפי לא מקבל את האנרגיה לה הוא זקוק לאורך זמן, מתפתחת שם מחלה.

המחלה או הכאב, זה סימפטום של בעיה רגשית עמוקה יותר ובלתי פתורה.

האבחון והטיפול מתבצעים על ידי סריקת הגוף וחישת האנרגיה של האדם. זוהי טכניקה הנושאת מיד מדוייק על גוף האדם ובעזרתה ניתן גם לטפל בגוף הפיסי, הרגשי והנפשי.

שיטת המסע הפנימי / שטיפה אנרגטית, מאפשרת לאבחן ולאתר חסימות אנרגטיות, לשחרר ולהזרים אנרגיה חסומה לאיברים בגוף. לפתוח את מרכזי האנרגיה ולחדש את זרם החיים, בכדי לאזן את שלושת הרבדים: פיזי (גוף), מנטאלי ורגשי.

אני בודקת את רמת האנרגיה במרכזים השונים בגוף ומאתרת את הסיבה שגרמה לחסימה האנרגטית שעומדת מאחורי הסימפטום שהאדם מרגיש (כאב ראש / כאב בטן / התכווצות שרירים), ע"י הביטוי הפיזי, אני יודעת על איזה משבר רגשי זה יושב.

השיטה מתבססת על ההבנה שרוב הבעיות / האתגרים שאנו חווים ברמה הפיזית / הנפשית נוצרות כתוצאה מהמחשבות, מהפחדים, מהטראומות, מהאירועים, מהזיכרונות שלנו – כל אלה פוגעים בשדות האנרגטיים סביב גופנו המחלחלים אל הגוף הפיזי ומתבטאים כמחלה פיזית או רגשית.

ניתן גם לאבחן, לאתר ולטפל באיברים החסומים, בכל מקום (גם מרחוק) ללא נוכחות פיזית של האדם. האבחון והטיפול מדוייקים מאוד ומעלים את המודעות לקשר שבין המשבר הנפשי הלא פתור לבין האיבר החסום. 

המטרה שלי היא, לא רק לאבחן ולאתר ולפתוח את החסימה האנרגטית, ולא רק לעבד את המשבר הנפשי, אלא לאפשר השלמת תהליך למידה שעומד מאחורי כל משבר נפשי.


איילת לוינרסקי 

בעלת ניסיון רב בטיפול ובאימון לריפוי רגשי ופיזי. מהבעיות הפשוטות ועד המורכבות ביותר. מנחת קבוצות וסדנאות. מרצה ומאמנת בכירה (לשכת המאמנים ישראל). משלבת כלים מעולם ה"מסע", שטיפה אנרגטית בשיטת דר' נאדר בוטו, ריברסינג, ביואורגונומי, טיפול בסוג'וק המבוסס על התורה הקוריאנית, סינית והודית (מגנטים, דיקור, צבעים, טבעות עיסוי, מוקסות ועוד),NLP דמיון מודרך, תטא הילינג, בריגהו-יוגה. מתמחה בהפרעות קשב וריכוז ובנוסף גרפולוגית מוסמכת. 

052-8955544   ayelet@bethechange.co.il   www.bethechange.co.il