גרפולוגיה - גרפו-תרפיה

גרפולוגיה / גרפו-תרפיה

הגרפולוגיה היא תקשורת בלתי מילולית. אנחנו משליכים את אישיותנו, הרגלנו ואמונתנו בדרכנו הייחודיות והאינדיבידואליות על גבי הנייר באופן בלתי מודע (מעין צילום רנטגן). כתב ידנו הוא כתב מוח שמשקף את עלומנו הפנימי. איתור משקעים וקונפליקטים פנימיים המוסתרים ברבדים הלא מודעים של האישיות. שיקוף החוזקות, החולשות והפוטנציאל הטמון בנו. אופן התנהלותנו הביצועית והתפקודית. מידת המוטיבציה או האנרגיה העומדת לרשותנו. מידת יעילותנו. מוקדי שליטה פנימי / חיצוני. מיקוד במטרה. התמודדות במצבי אי-וודאות, התמדה, יושר פנימי וכו'.

הגרפולוגיה והגרפו-תרפיה כמו גם שפת הגוף, היא עוד כלי אשר אני משלבת בתוך ארגז הכלים שלי באימון. הגרפולוגיה מדוייקת, מהירה ויחסית זולה. חוסכת זמן יקר במיפוי וזיהוי אישיותנו, הרגלנו, אמונתנו, התנהלותנו. מפלסת דרך ישירה לדימוי העצמי ולהערכה העצמית שלנו, לתקשורת הבינאישית והפנימית שלנו, לתקשורת התוך משפחתית שלנו ולאינטראקציה בינינו לבין הסביבה. הגרפולוגיה מאתרת את המקומות בהם יש לנו קושי, מאתגרת את המחסומים, החולשות והחוזקות שלנו, מאתרת את הערכים שלנו, המניעים שלנו והפוטנציאל הטמון בנו.

האימון בגרפו-תרפיה מקל על המתאמן ומשפר את מצבו הנפשי, הרגשי וההתנהלותי. אני עוזרת למתאמן לחזק את המקומות החלשים ולרכך את הממקומות הנוקשים על-מנת להשתחרר מהקשיים, מהתסכולים והמתחים היומיומיים ועל-ידי כך ליצור איזון בחייו.

מחקרים מוכיחים ומנסיוני האישי ועם מתאמניי, שכמו שאנו יכולים לשנות הרגלים ואמונות שכבר אינם משרתים אותנו עוד, ע"י מודעות ואימון הרגלים ואמונות חדשים, ניתן גם להטמיע שינויים בתוכנו ע"י פעולות טכניות חיצוניות אשר ישפיעו על דפוסי התנהגותנו הפנימיים והחיצוניים ויוצרת שינויים בתחומים שונים, אצל כל אדם באופן הייחודי לו.