אני מלמדת כלים לחיים. למודעות, העצמה וצמיחה – לחיות ברווחה נפשית ובריאותית. אני עוזרת לאדם לאתר את הסבל הרגשי או הכאב הפיזי ולחבר את הכאב לאיבר בו יש חסימה או להפך ע"י האיבר ניתן להבין על איזה משבר רגשי זה יושב? מה המקור האמיתי לסבל של האדם?

לכל משבר נפשי - יש כתובת פיזית. ברגע שמופיע משבר, והאדם לא מודע לשיעור או לאיתות שזה בא לעורר אצלו – הוא לא יעשה תהליך של עיבוד, ולא ייצור תהליך של שינוי בגישה שלו, ולכן הוא ימשיך לדחות אותו מתוך חוסר מודעות למטרה לשמה הוא בא לכאן. זה חלק מתהליך ההשתלמות וההתפתחות שלו בחיים.

דמיינו שאנחנו באנו לכאן למסע השתלמות. באנו לכאן להתפתח, לעבוד, ליצור שינוי.
ובשביל להתפתח, אנחנו צריכים להיחשף לאתגרים. כמו לימודים בבית הספר או באוניברסיטה – אנחנו לומדים וצריכים לעבור את הבחינה, ואנחנו עוברים את הבחינה, ועכשיו אנחנו ממשיכים הלאה לבחינה הבאה.
אבל אם אנחנו לא נעבור את הבחינה – נצטרך ללמוד שוב ושוב עד שנעבור את הבחינה. אם לא היו בחינות – לא היינו מתאמצים, ויותר מזה, זה מה שהיה משאיר אותנו במקום הנוח... אבל אז לא נתפתח.

המשמעות של להישאר במקום הנוח היא – בורות, והמשמעות שלה היא סבל.
בעצם לא באנו לכאן לשבת רגל על רגל. באנו לעבוד, אבל לא באנו לסבול.
אנחנו למעשה כל הזמן במעברים זמניים. במעברים האלה אנחנו רוצים להתפתח ולעלות כיתה, לעלות לשלב הבא.

כשאנחנו מוכנים לצאת מהמקום הנוח ולהתפתח – אנחנו חווים סיפוק. ואני לא מדברת על סיפוק רגעי, שזה החומר שמושך אותנו כל הזמן למטה. לעונג, לתשוקות, לדברים החיצוניים... אני מדברת על סיפוק שממלא אותנו. שאנחנו מאפשרים לעצמנו לטפס וללמוד את האתגרים שלנו וזה האושר האמיתי.